GALERIA ARTYKUŁU

STRONA GŁÓWNA  /  DESIGN  /  NAZWISKO Z MARKĄ  /  Optymizm to sok pomarańczowy  /  Obok designu produktowego, grafiki i malarstwa Javier Mariscal zaangażował się także w tworzenie filmów animowanych

Obok designu produktowego, grafiki i malarstwa Javier Mariscal zaangażował się także w tworzenie filmów animowanych

Obok designu produktowego, grafiki i malarstwa Javier Mariscal zaangażował się także w tworzenie filmów animowanych

Fot. Archiwum Javiera Mariscala


WSZYSTKIE ZDJĘCIA

Optymizm to sok pomarańczowy Javier Mariscal nie stroni od projektów graficznych Obok designu produktowego, grafiki i malarstwa Javier Mariscal zaangażował się także w tworzenie filmów animowanych Prace designera wypełniają optymizm i poczucie humoru Kolekcję krzeseł Garriris Hiszpan zaprojektował dla marki Akaba Wdzięczne siedzisko dla dzieci z kolekcji Me Too marki Magis Znakiem rozpoznawczym fotela Alessandra stworzonego przez Mariscala dla marki Moroso są fikuśne łatki Lampa LoTek zaprojektowana dla Artemide zabiera nas w historyczną podróż Wesołe kolory i dynamiczny kształt to cechy charakterystyczne hokera Duplex Javier Mariscal

ZDJĘCIE POCHODZI
Z ARTYKUŁU

Optymizm to sok pomarańczowy

Rozmowa z Javierem Mariscalem, hiszpańskim artystą i designerem, który stał się znany z projektów logotypów: w 1979 r. stworzył znak graficzny dla miasta Barcelony, a oprócz niego także dla Uniwersytetu w Walencji, szwedzkiej partii socjaldemokratycznej, barcelońskiego zoo i wielu innych instytucji.