AKTUALNOŚCI

STRONA GŁÓWNA  /  Wydarzenia  /  Bliżej klienta

09.10.2013

Bliżej klienta

Bliżej klienta


Firma Hilding Anders Polska, wiodący producent materacy i łóżek, zorganizowała eventy pod nazwą „Road Show”.


Road Show to zupełnie nowatorska w tej branży formuła spotkań z klientem. Zamiast zapraszać właścicieli salonów, menadżerów sklepów czy sprzedawców do siedziby firmy, Hilding Anders Polska zdecydował się ruszyć z nowościami w podróż po Polsce, tak by klienci zaproszenie na spotkania mieli wygodniej i aby nie musieli pokonywać dużych odległości chcąc skorzystać z zaproszenia. Road Show firmy Hilding Anders Polska zatrzymał się w Poznaniu, Krakowie i w Serocku pod Warszawą.


Wprowadzenie nowej kolekcji i wizerunku marki Hilding, zaprezentowanie całkowicie odmienionej kolekcji materacy Curem i szeroka promocja łóżek Jensen, to trzy główne cele zorganizowanego Road Show. Impreza miała charakter konferencyjno-wystawienniczy i była podzielona na dwie części. Goście mieli okazję wysłuchać prezentacji na temat nowości w ofercie firmy (na temat trzech marek obecnych w portfolio produktowym Hilding Anders Polska), poznali też w dużym skrócie historię koncernu Hilding Anders. Ważną, jeśli nie najważniejszą, częścią imprezy była prezentacja ekspozycji najnowszych produktów – materacy i łóżek, zorganizowanej w specjalnie przygotowanym na tą okazję showroomie.


Spotkania w ramach „Road Show” zorganizowane zostały w trzech miastach, do których najwygodniej było przyjechać naszym klientom. Inauguracyjna impreza odbyła się w Poznaniu 12 września w miejscu idealnie nadającym się do tego typu spotkań, modnym i nowocześnie urządzonym Centrum Sztuki i Kreatywności - Concordia Design. Drugie spotkanie odbyło się 18 września w Dworze w Tomaszowicach na przedmieściach Krakowa w pięknej, malowniczej scenerii staropolskiego dworku. Ostatnie spotkanie zorganizowano w podwarszawskim Serocku 30 września w Hotelu Narvil.


- Już dziś możemy powiedzieć, że Road Show Hilding Anders Polska to prawdziwy sukces. Jak wynika z rozmów prowadzonych w czasie spotkań oraz późniejszych opinii, wszystkie przedstawione produkty bardzo się spodobały - mówi Dyrektor Generalny Hilding Anders Polska Piotr Rychlik. Klienci byli pod dużym urokiem nowej kolekcji materacy Hilding, szczególnie do gustu przypadły im kolorowe pokrowce. Doceniono także fakt, że firma rozwija produkty dla dzieci i młodzieży, bo tego akurat na rynku brakuje.


Dodatkowo bardzo pochlebne opinie zebrały materace Heaven czyli marka Curem. Tutaj klienci zauważyli diametralną różnicę w stosunku do „starej” kolekcji. Połączenie miękkiego, jedwabistego w dotyku pokrowca z idealnie dopasowującym się do kształtu ciała wkładem z pianki Visco uznano za prawdziwy hit produktowy. Zdaniem Dominika Błacha, Kierownika Sprzedaży Hilding Anders Polska, szczególnie zaproszone panie wysoko oceniały te produkty. Wielu klientkom trudno było oprzeć się wrażeniu, że materace te są stworzone specjalnie dla nich. Efekt ten wzmacniały dodatkowo grafiki wizerunkowe, mocno związane z wellness, spa, wypoczynkiem. Trudno nie zgodzić się z opinią, że leżenie na nowych materacach oraz oglądanie zdjęć dedykowanych marce Curem powoduje, że człowiek czuje się odprężony i w pełni zrelaksowany. Któż, pyta przewrotnie Pan Piotr Rychlik, nie chciał by zafundować sobie prywatnego SPA we własnym domu?”


Ogromne wrażenie na uczestnikach „Road Show” zrobiły ekskluzywne łóżka Jensen. Wszystkie prezentowane modele zauroczyły gości komfortem i wzornictwem. Nie ma co się dziwić, skoro produkty te charakteryzuje ponad 65 lat innowacji w tworzeniu doskonałego snu.
- Wielu właścicieli salonów wyraziło chęć wstawienia łóżek na ekspozycję. Być może już niedługo konsumenci będą mieli okazję poznać lepiej te produkty w salonach w całej Polsce - informuje Marta Bartoszak specjalista ds. marketingu, odpowiedzialna za markę Jensen w firmie Hilding Anders Polska.


- Road Show Hilding Anders Polska” to pierwsza tego typy impreza organizowana przez naszą firmę. Wygląda jednak na to, że wpisana zostanie na stałe w kalendarz i stanie się imprezą cykliczną. Cieszy nas fakt, że formuła ta przypadła do gustu naszym klientom - mówi dyrektor Piotr Rychlik.


Więcej informacji na stronie: www.hilding.pl