AKTUALNOŚCI
25.01.2018
Internorm - otwarcie Showroomu w Katowicach!
Zobaczyć, przetestować, poznać bliżej, ocenić… o decyzji zakupowej klienta decyduje coraz więcej czynników. Rozwój e-commerce spowodował, że sklepy offline przestały być jedynym kanałem sprzedażowym, jednak nie zostały całkowicie zastąpione przez sklepy online. Klienci wciąż doceniają możliwość kontaktu ze sprzedawcą i produktem w sklepie stacjonarnym. To powód, dla którego wiele firm decyduje się na zmiany i otwarcie salonów wystawowych. Wśród nich jest firma Internorm, producent nowoczesnych systemów okiennych i drzwiowych.
Showrooming – spotkanie z produktem „na żywo”
To trend, który w znaczącym stopniu wykreowali sami klienci. Firmy prowadzące sprzedaż online i offline dostrzegły, że duży odsetek klientów odwiedza sklep stacjonarny, gdzie poznaje produkt, a ostatecznego zakupu dokonuje drogą internetową. Spotkanie z produktem „na żywo” daje im większą pewność, że decyzja zakupowa jest słuszna, jednak jej finalizacja online jest dla nich wygodniejsza i często związana z atrakcyjniejszą ceną.
„Jesteśmy rodzinną marką obecną na rynku od kilku lat. Mamy świadomość mocnej pozycji i doceniamy zaufanie, jakim obdarzyli nas nasi klienci. Chcemy im proponować coraz więcej i tym samym udowodnić, że znamy ich potrzeby i oczekiwania, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie interaktywnego schowroomu” – mówi Marcin Ksokowski Dyrektor Generalny firmy IFTM Internorm. Szeroka oferta okien i drzwi firmy była jednym z większych ograniczeń, jakie uniemożliwiały przez wiele lat stworzenie miejsca offline, w którym możliwe by było zaprezentowanie wszystkich produktów. Rozwój nowoczesnych technologii i rozpowszechnienie showroomingu okazały się przepustką do otwarcia salonu wystawowego, w którym klient może spotkać się z produktem na żywo, poznać bliżej jego możliwości, dowiedzieć się więcej na jego temat i porozmawiać ze sprzedawcą.
„Postawiliśmy na interaktywność, postanowiliśmy maksymalnie wykorzystać możliwości zaawansowanej technologii, aby przedstawić naszą ofertę w sposób atrakcyjny dla klienta, koncentrując się na prostocie przekazu i najdrobniejszych szczegółach naszej oferty” – tłumaczy Karol Niespodziewański dyrektor ds. marketingu. Nowatorskie rozwiązania informatyczne, nowoczesna stylistyka wnętrza, bogata oferta produktowa i przemyślany sposób aranżacji przestrzeni to prezentacja zgodna z duchem naszych czasów i koncepcją, której od początku swojej działalności firma jest wierna. Jej priorytetami są inwestycja w nowoczesność, rozwój produktów i inteligentne rozwiązania.
Interaktywny Showroom inteligentnych rozwiązań
Showroom firmy Internorm zlokalizowany jest w Katowicach przy ulicy Porcelanowej 23. Zajmuje 180 m² powierzchni i został wyposażony w interaktywne ekrany i urządzenia, które umożliwiają wizualizację produktów oferowanych przez firmę. Klienci mogą bliżej przyjrzeć się wszystkim systemom okiennym i drzwiom przesuwnym. Bliższy staje się im system domów inteligentnych SmartWindow Internorm, czyli innowacyjny system sterowania budynkiem, na który składają się takie rozwiązania, jak profesjonalna wentylacja czy też automatyczne zacienienie. W nowym salonie wystawowym prezentowany jest również system Loxone, przeznaczony do inteligentnego zarządzania budynkiem. Wirtualny świat został przeniesiony do świata realnego, a szeroką ofertę produktową wyeksponowano na 180 m².
Showrooming to szansa zarówno dla sprzedawcy, jak i dla klienta. To możliwości, które dotychczas były niedostępne. Interaktywny Showrooming to innowacyjne podejście do sprzedaży, na której zyskują przede wszystkim klienci.